Nieuw design-thema van Mazda:"KODO-Soul of Motion"
Mazda Motor Corporation heeft zijn nieuwe design-thema aangekondigd, “KODO - Soul of Motion” genaamd. De Mazda SHINARI veruitwendigt voor het eerst de stijlstudie.
Sinds de lancering van de Zoom-Zoom-strategie streeft Mazda het concept van een meer atletische en sportieve beweging na. Dat blijkt uit de dynamische lijn die de modellen mee krijgen. Eerste in lijn was de Mazda6, later gevolgd door de RX-8 en de Mazda2.
De jongste jaren werd dit op beweging gebaseerde design-thema verder uitgewerkt en uitgebreid met het thema “beweging geïnspireerd door de natuur”. Dat kwam tot uiting in de reeks NAGARE-concepten en de gloednieuwe Mazda5.
Volgende stap in de evolutie is de nieuwe stijlrichting “KODO - Soul of Motion”. Dat nieuwe thema heeft als doel om beweging met een krachtige vitaliteit en snelheid uit te drukken.
“KODO - Soul of Motion” wordt het design-thema voor de toekomstige modellen van Mazda. Een en ander krijgt zijn concrete vertaling voor het eerst in de vierdeurs-sportcoupé Mazda SHINARI.
MAZDA MOTOR BELUX
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.