Interel neemt nieuwe merkidentiteit aan

01/03/2013 OM 00:00 - Luc Willemijns
35cb6b279022aa9c88f18a873e72c414
Communicatiebedrijf Interel lanceert een nieuwe merkidentiteit.

In 2011 verkocht het beursgenoteerde Britse Hasgrove zijn public affairs- en communicatiebedrijf Interel via een MBO voor een bedrag van ruim 10 miljoen euro.

De nieuwe "look and feel" die Interel thans aanneemt, waaronder een nieuw logo en een volledig herdachte website, zijn het zichtbare gedeelte van een grote strategische inspanning met als doel de activiteiten op alle markten waarop het bedrijf aanwezig is, nauwer bij elkaar te laten aansluiten, aldus Interel Group N.V. (Brussel).

Interel focust op public affairs, strategische communicatie, association management en digitale communicatie. De groep heeft eigen kantoren in Brussel, Berlijn, Delhi, Londen, Parijs en Washington DC. Via een internationaal netwerk van partnerbedrijven is de groep wereldwijd actief, vooral op sleutelmarkten als Brazilië, Canada en China.

Meer info: 02/213.13.00 of www.interelgroup.com.

Voor u geselecteerd

Kort de voordelen van een abonnement...

Belangrijk nieuws te delen?

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.