Interel neemt nieuwe merkidentiteit aan
In 2011 verkocht het beursgenoteerde Britse Hasgrove zijn public affairs- en communicatiebedrijf Interel via een MBO voor een bedrag van ruim 10 miljoen euro.
De nieuwe "look and feel" die Interel thans aanneemt, waaronder een nieuw logo en een volledig herdachte website, zijn het zichtbare gedeelte van een grote strategische inspanning met als doel de activiteiten op alle markten waarop het bedrijf aanwezig is, nauwer bij elkaar te laten aansluiten, aldus Interel Group N.V. (Brussel).
Interel focust op public affairs, strategische communicatie, association management en digitale communicatie. De groep heeft eigen kantoren in Brussel, Berlijn, Delhi, Londen, Parijs en Washington DC. Via een internationaal netwerk van partnerbedrijven is de groep wereldwijd actief, vooral op sleutelmarkten als Brazilië, Canada en China.
Meer info: 02/213.13.00 of www.interelgroup.com.
INTEREL GROUP N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.