Nieuwe huisstijl voor binnenlandse communicatie Vlaanderen
Het merkbeleid Vlaanderen heeft als ambitie Vlaanderen in binnen- en buitenland blijvend op de kaart te zetten als een regio van mensen die wereldwijd gekend zijn omwille voor hun oog voor detail en uitmuntend vakmanschap. De huisstijl “Vlaanderen” voor binnenlandse communicatie sluit naadloos aan bij de internationale huisstijl “Flanders” en toont een eenduidig en herkenbaar gelaat als oplossing voor de huidige meer versnipperde beeldvorming in Vlaanderen. De beslissing kadert in één van de negen actiepunten in het merkbeleid Vlaanderen 2012-2020.
Vroeger hanteerden alle diensten van de Vlaamse overheid een eigen logo en huisstijl in hun communicatie met en voor binnenlandse doelgroepen. Voortaan wordt één coherente stijl gebruikt waarbij alle logo’s en huisstijlelementen worden vervangen.
De nieuwe huisstijl “Vlaanderen” maakt zo duidelijk dat het om communicatie van de Vlaamse overheid gaat, terwijl entiteiten zich nog altijd met hun eigen kleuren, namen en baselines kunnen profileren.
VLAAMSE OVERHEID - VLAANDEREN
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.