Twintig procent Vlaamse ondernemingen is digitaal onzichtbaar
Uit cijfers van de FOD Economie blijkt dat vorig jaar slechts 80% van de Vlaamse ondernemingen een website had. Dit terwijl dat steeds makkelijker en goedkoper kan. Wie als ondernemer digitaal achterop hinkt, staat minder sterk dan de concurrentie.
82% van de Belgen gebruikt het Internet voor het opzoeken van goederen of diensten. Een KMO met een goede digitale aanwezigheid en seo (search engine optimization)-strategie heeft dus al een streepje voor op de concurrentie. Dat blijkt ook uit het rapport “Evolve or perish: digital darwinism for Belgian companies” van McKinsey.
MCKINSEY BELGIUM
FOD ECONOMIE, KMO, MIDDENSTAND EN ENERGIE
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.