Eurostar Group pakt uit met nieuwe branding
Eurostar Group, waarbinnen Thalys en Eurostar hun krachten bundelen, stelt zijn nieuwe merkidentiteit voor. De fusie-entiteit mikt op het vervoer van 30 miljoen passagiers per jaar tegen 2030. Ambitie van Eurostar Group is de hoeksteen van duurzaam reizen binnen Europa te worden. Tegen eind 2023 zal de stijlvolle look van het nieuwe merk onder de naam Eurostar zichtbaar zijn op alle contactpunten met de klant, inclusief de 51 treinen (25 Eurostar, 26 Thalys).
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.