Fintech Monizze wil voortrekker zijn in klantvriendelijkheid en -tevredenheid
In 2011 kwam het jonge e-voucher bedrijf Monizze, bekend van o.m. de elektronische maaltijd-, eco- en cadeaucheques, als nieuwe speler op een verzadigde markt terecht. Innovatie en klantgerichtheid waren de troefkaarten die het uitspeelde om de sector een andere, digitale fintech-richting in te duwen. Founder en ceo Jean-Louis Van Houwe legt uit.
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.