Hey! lanceert exclusief getrouwheidsplatform voor klanten
De mobiele provider hey!, dochtermerk van Orange, pakt uit met een exclusief getrouwheidsplatform voor zijn abonnees. In samenwerking met Monizze, een pionier in digitale sociale vouchers en loyaliteitsplatforms, biedt hey! nu vouchers en promotiecodes voor bekende merken rechtstreeks via de klantenzone.
Met dit nieuwe loyaliteitsplatform kunnen klanten profiteren van een breed scala aan kortingen en aanbiedingen, ideaal voor het eindejaars-shoppen en dagelijkse aankopen. De dynamische catalogus wordt regelmatig geüpdatet, met aantrekkelijke deals van zowel grote merken als lokale spelers. Dit nieuwe initiatief helpt klanten hun koopkracht te vergroten en voegt extra waarde toe aan hun mobiele abonnement.
Het loyaliteitsplatform is eenvoudig toegankelijk via de klantenzone en stelt gebruikers in staat om kortingen te benutten op producten en diensten die ze dagelijks gebruiken. Dit initiatief sluit aan bij de filosofie van hey! om klanten overvloedige mobiele data te bieden, nu aangevuld met exclusieve deals.
Meer info: https://www.heytelecom.be
HEY!
MONIZZE N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.