Nieuw merklogo voor Opel
Opel heeft een nieuwe look. Het merklogo, dat nu fijner is getekend, het nieuwe lettertype “Opel Next” en het heldere Opel-geel staan voor de innovatiekracht van het merk. De constructeur heeft altijd gesteld te staan voor de democratisering van innovatie en mobiliteit.
De reis naar de toekomst begon met de Opel GT X Experimental. De studie toonde al de nieuwe Opel Blitz als embleem op het voertuig. De kenmerkende lijn was in fel neongeel dat nu het Opel-geel van de vernieuwde bedrijfsidentiteit is geworden.
Met de Opel Mokka presenteerde de in Rüsselsheim gevestigde fabrikant vervolgens de eerste productie-auto met het nieuwe Opel-gezicht - de Vizor - en het aankomende cockpit-ontwerp, het Pure Panel.
Opel presenteert nu andere elementen van zijn nieuwe uiterlijk in detail: nieuw logo, nieuw lettertype, nieuwe kleur - “New Opel”. In de eerste helft van 2021 zal iedereen de nieuwe look in de nieuwe Opel Crossland en de geheel nieuwe Opel Mokka kunnen ervaren. Het worden de eerste productie-auto’s in het nieuwe ontwerp.
Meer info: 03/450.63.29 of http://www.opel.com.
OPEL BELGIUM N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.