Quifactum bezorgt kledingstukken Filou&Friends digitaal productpaspoort
Het Belgische kinderkledingmerk Filou&Friends heeft een vijfjarige overeenkomst getekend met start-up Quifactum B.V. (Brugge) om alle kledingstukken te voorzien van digitale productpaspoorten (DPP’s). De samenwerking is een belangrijke stap in de richting van duurzaamheid en transparantie voor het merk.
Filou&Friends koos voor Quifactum vanwege de flexibiliteit om onmiddellijk waarde te creëren voor het "Filou Forever"- terugnameprogramma. De DPP’s van Quifactum worden op item-niveau gemaakt, wat helpt om de traceerbaarheid en herbruikbaarheid van elk kledingstuk te garanderen.
Het "Filou Forever"-programma moedigt consumenten aan om oude kleding terug te brengen voor herverkoop of recycling in ruil voor een voucher. Met de digitale productpaspoorten kan Filou&Friends de volledige levenscyclus van elk kledingstuk volgen, van productie tot recycling. Dat verhoogt de transparantie en versterkt het vertrouwen van de consument in de duurzame ambities van het merk.
Meer info: 0475/44.25.57 of https://www.quifactum.com
QUIFACTUM B.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.