Scania lanceert uniform modulair dienstenportfolio in heel Europa

17/09/2024 OM 20:14 - Luc Willemijns
Scaniadiensteneuropa0160924

Scania onthult zijn nieuwe modulaire dienstenportfolio, Services 360 genaamd. Dit innovatieve programma is ontworpen om het onderhoud en de reparatie van vrachtwagens te stroomlijnen en wagenparkbeheerders een uniforme ervaring te bieden, ongeacht hun locatie in Europa.

Scania’s Services 360 biedt een gestandaardiseerde aanpak voor onderhoud en reparatie in heel Europa. Klanten kunnen kiezen uit een breed scala aan op maat gemaakte diensten, variërend van basisonderhoud tot meer gespecialiseerde oplossingen zoals flexibele onderhoudsdiensten die zijn aangepast aan de specifieke gebruiksomstandigheden van de voertuigen. Dat leidt tot verhoogde uptime en minder werkplaatsbezoeken.

Scania introduceert ook Scania ProCare, dat zich richt op de vervanging van kritieke onderdelen voordat ze falen, en digitale oplossingen zoals wagenparkpositionering en voertuigprestaties, die bijdragen tot een optimale efficiëntie van het wagenpark.

Scaniadiensteneuropa1160924

Opvallende nieuwe service is Max24, die de belofte inhoudt dat defecte vrachtwagens binnen 24 uur weer operationeel zijn, ongeacht waar in Europa de storing zich voordoet. Een en ander geeft eigenaren van vrachtwagens de zekerheid dat ze altijd op hun voertuig kunnen rekenen, ongeacht de locatie.

Daarnaast wordt Scania Guardian gepresenteerd, een innovatieve dienst die gebruik maakt van geavanceerde algoritmes om potentiële problemen te voorspellen voordat ze optreden. Hiermee kan preventieve vervanging plaats vinden op basis van gegevens die zijn gegenereerd door gebruikers, waardoor de voertuigen langer operationeel blijven.

Meer info: 02/226.40.111 of https://www.scania.com/be

Pagina niet gevonden

Keer terug naar de startpagina

Cookie voorkeuren

Deze website gebruikt cookies om je een betere bezoekerservaring te bieden. Bepaal hier welke soort cookies je toestaat.