Stad Antwerpen verlengt samenwerking met Mindspeller
Stad Antwerpen en high-tech partner Mindspeller B.V. (Leuven), een spin-off van KULeuven, verlengen hun samenwerking. Mindspeller werkt samen met de stad om na te gaan met welke woorden en waarden de stedelijke campagnes (print, video, audio, …) geassocieerd worden.
De Mindspeller-research apps onthullen in welke mate creatieve ontwerpen de gewenste boodschap overdragen. Daarnaast bieden de apps inspiratie zodat campagnes nog beter aansluiten bij de doelstellingen die zij beogen en bij de waarden benoemd in de merkstrategie van de stad Antwerpen.
Mindspeller werkt als een GPS die marketeers helpt navigeren om hun merk tot bij de gewenste associaties te begeleiden door pre-testing van creatieve campagne ontwerpen.
Zo
werd dankzij Mindspeller duidelijk dat voor de campagne "Allemaal Antwerpenaar" van 2021 de slogan tegenstrijdige associaties opleverde ten opzichte van de
beelden. Door dit inzicht kon de stad deze campagne voor de lancering in 2022
verbeteren.
De komende vier jaar onderzoekt Mindspeller samen met de afdeling Marketing & Communicatie van stad Antwerpen of lokale verschillen op vlak van semantiek in kaart kunnen worden gebracht.
Meer info: https://www.mindspeller.com.
MINDSPELLER B.V.
STAD ANTWERPEN
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.