TMC versterkt groei-ambities met vernieuwde aandeelhoudersstructuur en uniek HR-model
High-tech consultancy-bedrijf TMC (Eindhoven), onder leiding van de Belgische ceo Emmanuel Mottrie, zet een nieuwe stap in zijn indrukwekkend groeiverhaal. Met een vernieuwd engagement van hoofdinvesteerder Apheon en de toetreding van MML als nieuwe aandeelhouder, versterkt TMC zijn internationale expansieplannen. De afgelopen vijf jaar verdrievoudigde het bedrijf zijn omzet tot een geprojecteerde 275 miljoen euro in 2024.
De vernieuwde samenwerking met Apheon en de komst van MML zijn een belangrijke mijlpaal voor TMC. Apheon, dat sinds 2019 een meerderheidsbelang heeft, blijft een significante aandeelhouder en ondersteunt TMC’s ambitie om tegen 2033 te groeien naar 10.000 medewerkers. Dankzij een nieuw continuation fund kan TMC extra middelen inzetten voor strategische overnames, naast zijn sterke organische groei.
TMC onderscheidt zich met zijn employeneurship-model, waarbij zowel consultants als ondernemers binnen de organisatie opereren. Dit model bevordert betrokkenheid en biedt medewerkers de mogelijkheid om te delen in het succes van het bedrijf.
TMC heeft ambitieuze doelen om tegen 2028 te groeien naar 5.000 medewerkers en tegen 2033 naar 10.000. Dat wordt ondersteund door strategische overnames, zoals die van Mobilee, Guldberg/Personites en Open Pixel Systems in 2024. Het bedrijf is inmiddels actief in zestien landen en richt zich op verdere expansie in onder meer Duitsland, Mexico en Saudi-Arabië.
Opgericht in 2000, biedt TMC wereldwijd expertise in technologie, engineering, energie, digitale innovatie en life sciences.
Meer info: 02/300.29.15 of http://www.tmceurope.com
TMC BELGIE N.V.
TMC EUROPE
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.