Škoda rolt wereldwijd nieuwe merkidentiteit uit
Škoda Auto snijdt de toekomst van mobiliteit en klantbeleving aan met de lancering van een nieuwe merkidentiteit (CI) bij zijn dealers wereldwijd. Meer dan 4.000 Škoda-dealers ondergaan een transformatie met het nieuwe design, waarbij de eerste vernieuwde showrooms in Vietnam, Europa en het Midden-Oosten zijn geopend. De eerste vernieuwde showroom in België is gevestigd bij Centr'Auto Gosselies (Charleroi).
In Koeweit opende een ultra-moderne showroom die de nadruk legt op een digitale klantervaring, in lijn met Škoda’s focus op digitalisering.
De nieuwe CI ondersteunt Škoda's strategie om zijn aanwezigheid wereldwijd te vergroten, met name in het Midden-Oosten.
De nieuwe merkidentiteit weerspiegelt Škoda's rijke erfgoed en toewijding aan toekomstige mobiliteit. Het vernieuwde logo en kleurgebruik benadrukken de focus op duurzaamheid en de verschuiving naar digitale communicatie. Škoda Auto implementeert de nieuwe CI ook in zijn modellen, te beginnen met de Enyaq L&K en gevolgd door Scala, Kamiq, Kodiaq en Superb.
De nieuwe showroom-borden zijn ontworpen om compatibel te zijn met de bestaande, wat de uitrol vereenvoudigt en duurzamer maakt.
Meer info: 02/536.51.56 of https://www.skoda.be.
SKODA IMPORT
D'IETEREN AUTOMOTIVE N.V.
Voor u geselecteerd
Kort de voordelen van een abonnement...
Belangrijk nieuws te delen?
Ontvang Leads voor 19€/mnd
- Ontvang automatisch info over leads, klanten, concurrenten en partners
- Alle data en artikels staat voor u beschikbaar
- Maandelijks opzegbaar
Wilt u meer bedrijven bereiken?
Word dan dVO Reach en promoot uw bedrijfsverhaal bij 50.000 beslissers.